HTML

MinDig TV

MinDig TV a Facebookon


Én vagyok Jeromos

2014.06.20. 10:43 MinDigTV


Duna - június 21., szombat, 16:40

AlfonzóA honi munkamorált csipkedő szatíra főszereplője két csatornatisztító "szaki". Jeromos és fia egy szép reggel Katona doktorékhoz toppan be, hogy kitisztítsa a kert végében éktelenkedő pöcegödröt. Napközben komótosan zajlik a munka, hiányzik az anyag, a főnök inkább nőügyeit intézi. A délutáni maszek műszakra élénkül csak a tempó. A szomszéd boltos, valamint a műkedvelő festő, Zsuzsanna örömére a szakik berendezkednek. Jeromos modellt alszik, Zseromot pedig a bacilusvadász Juditka bájai kötik le. A lányra a főnök is felfigyel, ez némileg meggyorsítja a munkát. Mire az antialkoholista doktort is sikerül leitatni, elkészül a mű, Jeromosék odébbállnak, s Juditka megleli az utat a főnök karjaiba.

Én vagyok Jeromos - Duna - június 21., szombat, 16:40

rendező: Tímár István
író: Szeberényi Lehel
forgatókönyvíró: Jeli Ferenc
zeneszerző: Lendvay Kamilló
operatőr: Illés György
vágó: Szécsényi Ferencné

szereplők:
Alfonzó (Jeromos)
Harsányi Gábor (Zserom, Jeromos fia)
Kállai Ferenc (Dr. Katona Benő, községi orvos)
Psota Irén (Katona felesége)
Bujtor István (Kemény Béla)
Pálos Zsuzsa (Juditka, az asszistensnő)
Tomanek Nándor (Nagy Jenő)


tv műsor
MinDig TV műsorújság>>>

MinDigTV.lap

Szólj hozzá!

Címkék: vígjáték Duna TV Alfonzó Én vagyok Jeromos

A bejegyzés trackback címe:

https://mindig-tv.blog.hu/api/trackback/id/tr316388913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása