A BrandMania 2013 után idén ismét visszatért a Genfi autószalonra. Olyan nagy márkákkal készítettünk interjúkat, mint az európai piacra belépő Cadillac, a BMW vagy éppen az Opel.
A Cadillac nagyon komoly tervekkel lép be az európai piacra. Ezekről Viyal Iyer, a Cadillac and Chevrolet kommunikációs igazgatója beszélt stábunknak. Szólt arról is, hol akarják elsőként megvetni lábukat, és hogyan néz ki a 10 éves növekedési stratégiájuk.
A BMW részéről többek között megszólal Paloma Schimdt-Braekling, a BMW4 Coupé menedzsere, aki mesél arról is, hogy amikor egy új autót a piacra dobnak, mindig az adott országtól függ, hogy milyen kommunikációs csatornákat használnak a bevezetéshez és Németország mellett mennyire fontos a kínai és az amerikai piac.
A világ egyik legpatinásabb autóshow-jának tekintett szalonon összesen mintegy 900 autót állítottak ki a nagy brandek, ezeket több mint 700 ezer látogató tekintette meg, és mintegy 10 000 újságíró tudósított az eseményről.
BrandMania az RTL Klub műsorán, Istenes Bence műsorvezetésével, ma este 0:05-től.
BrandMania a genfi autócsodákról
2014.03.27. 16:59 MinDigTV
Szólj hozzá!
Címkék: RTL Klub MinDig TV Istenes Bence Genfi autószalon BrandMania
A bejegyzés trackback címe:
https://mindig-tv.blog.hu/api/trackback/id/tr755881512
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.