HTML

MinDig TV

MinDig TV a Facebookon


A közösségi média befolyásolja a tévénézést

2014.07.07. 12:45 MinDigTV


Hétből egy ember a közösségi médiából nyer ihletet, mit nézzen a tévében.A közösségi média egyre elterjedtebb, és ez befolyásolja a tévénézési szokásokat is.

A felmérés a britek tévézési szokásait vizsgálta, amelyből kiderült, hogy hétből egy Facebook felhasználó a közösségi oldalon vitatja meg, mit néz vagy nézzen a tévében. A Twitter esetében ez a szám hatból egy felhasználóra igaz. Természetesen ez a magatartásforma a fiatalabb korosztályra a legjellemzőbb, és mondanunk sem kell, csakis az internetfelhasználók esetében.

A YouView egy angol internetes televíziószolgáltatás, a cég gyártási igazgatója úgy véli: „Mindegy, hogy a közösségi média befolyásol bennünket, vagy a barátoktól, családtól kérünk tanácsot, úgy tűnik, hogy a személyes vélemények számítanak akkor igazán, ha el akarjuk dönteni, érdemes-e odakapcsolni egy adott műsorra, vagy sem.”

A nyomtatott televíziós műsorújságok kora leáldozott a felmérések szerint, 10-ből egy ember már valamilyen alkalmazást használ mobileszközén, hogy megtudja, mi megy a tévében.

(sat.hu)


tv műsor
MinDig TV műsorújság>>>

MinDigTV.lap

Szólj hozzá!

Címkék: közösségi média tévénézés Facebook Twitter

A bejegyzés trackback címe:

https://mindig-tv.blog.hu/api/trackback/id/tr566481795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása