HTML

MinDig TV

MinDig TV a Facebookon


Vetélkedő-dömping az RTL Klubon

2012.02.27. 11:50 MinDigTV



A héten két vetélkedő is indul az RTL Klubon, az 1 Perc és nyersz! Sebestyén Balázzsal várja a nézőket. Visszatér a hazai televíziózás egyik legsikeresebb műsora, a Legyen Ön is Milliomos!, amelyet Friderikusz Sándor vezet majd.
 


Minute to Win it! címmel futott be az Egyesült Államokban az az ügyességi vetélkedő, amely február 27-étől hétköznap esténként jelentkezik az RTL Klubon. Ezúttal nem a lexikális tudásra, hanem a kézügyességre, a logikára, a leleményességre lesz szükség, miközben a feladat teljesítésére csupán egyetlen perc áll rendelkezésre. A fődíj 10 millió forint, a műsorvezető, Sebestyén Balázs.

„Jól kitalált formátum, a szellemes feladatok miatt kedvelem ezt a játékot. Tetszik, hogy csak olyan eszközre van szükség, amely minden háztartásban fellelhető. Remélem, egy ország próbálkozik majd ezekkel a feladványokkal! Ezúttal nekem is másként kellett viselkednem, hiszen amolyan pszichológusként álltam a játékosok mellett. Teljesen új, empatikusabb oldalam mutathattam meg” – mondta Sebestyén Balázs az új műsor kapcsán.

A Legyen Ön is Milliomos!, hazánk legsikeresebb kvízműsora 12 évvel ezelőtt jelentkezett először. A játékosok összesen egymilliárd forint feletti összeget nyertek, a 40 millió forintos fődíjat egyszer, 2006-ban vitte el a köztisztviselő Cserey Gábor. A Legyen Ön is Milliomos! február 29-én tér vissza az RTL Klub képernyőjére Friderikusz Sándorral.

„Tulajdonképp minden műfajban kipróbálhattam magam, idáig csak vetélkedőt nem vezettem. A kihívás ebben egyrészt az, hogy így lesz kerek, egész az életművem, másrészt, hogy kiderülhet: alkalmas vagyok-e erre a műfajra. Természetesen készültem az új feladatra: mivel több országban megy ez a vetélkedő, megnéztem, hogy csinálják másutt, illetve, hogy csinálta nálunk korábban Vágó István. Mivel túl vagyunk a felvételek egy részén, mondhatom, egészen más lett ez az új széria, mint a Vágó-féle adások. Ez inkább egy nagyon jókedvű talkshow, kicsit emlékeztet is az egykori Friderikusz Show-k hangulatára” – nyilatkozta Friderikusz Sándor.

Forrás: mmonline



A MinDig TV ingyenes csatornáinak műsora>>>

Szólj hozzá!

Címkék: sorozat rtl klub balázs sebestyén vetélkedő friderikusz sándor csatorna mindig tv

A bejegyzés trackback címe:

https://mindig-tv.blog.hu/api/trackback/id/tr644214098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása