HTML

MinDig TV

MinDig TV a Facebookon


Kiss Ádám visszatér a Showder Klubba

2014.11.17. 09:45 MinDigTV


November 17-étől újra indul a Showder Klub az RTL Klubon. Az őszi-téli szezonban visszatér Kiss Ádám, a stand-up műfaj egyik legjobbja.
    
- Fellélegezhetnek a Kiss Ádám rajongók, hiszen a Showder Klub fenegyereke visszatér! Idén kétszer is találkozhatnak vele a nézők, sőt, új oldaláról ismerheti meg őt a közönség – mondja Kovács Kristóf producer. – Továbbra is biztosítunk bemutatkozási lehetőséget az új, feltörekvő stand-up generációnak, valamint az egyes adásokba vendégeket is hívunk, elsőként Erdei Zsolt érkezik.

Showder Klub

Kiss Ádám egy évig pihentette szereplését a műsorban, most viszont újult erővel tér vissza.

- Öt évig voltam állandó szereplője a shownak, az utóbbi időben viszont csak nézője. Egy évig pihentem, egészen más dolgokkal foglalkoztam, leginkább forgattam. Nemrég jöttem haza a tengerentúlról, mert engem még beengedtek az Egyesült Államokba – meséli viccesen Ádám. - Ott is töltődtem, úgyhogy friss közéleti, magánéleti poénokkal jövök hamarosan.

És akik az első adásban a legjobb poénokat szállítják: Trabarna, Somogyi András, Varga Ferenc József és Aradi Tibor. A műsorvezető Rekop György lesz, aki igencsak megizzasztotta kérdéseivel a dzsungel királyát, Erdei Zsoltot. Sőt, a profi boksz-világbajnok az is elárulta, mitől fél a legjobban.

Kezdés: hétfő, 22.50.


tv műsor
MinDig TV műsorújság>>>

MinDigTV.lap

Szólj hozzá!

Címkék: Kiss Ádám RTL Klub Showder Klub Erdei Zsolt

A bejegyzés trackback címe:

https://mindig-tv.blog.hu/api/trackback/id/tr1006908987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása