HTML

MinDig TV

MinDig TV a Facebookon


A tévéműsorok idejének akár egy százalékát kiteszik a szponzorhirdetések

2014.06.25. 09:10 MinDigTV


Az NMHH felmérése a televíziós támogatói üzenetek idei első negyedévéről.


A Médiatanács június 12-ei ülésén elfogadta azt az NMHH-tanulmányt, amely a televíziókban és a rádiókban 2013. július-december között közzétett új reklámszpotok elemzésével foglalkozik.

Az eredményeket jól átlátható képeken megtekinthetik >> ITT



Melyek a legtöbbször látható márkák? Melyek a legtöbb cégtől érkező szponzorhirdetést népszerűsítő műsorszámok? Ezekre a kérdésekre is választ kapunk.

Forrás: NMHH, nmhh.hu (sat.hu)


tv műsor
MinDig TV műsorújság>>>

MinDigTV.lap

Szólj hozzá!

Címkék: reklám hírdetés NMHH reklámszpot

A bejegyzés trackback címe:

https://mindig-tv.blog.hu/api/trackback/id/tr706413533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása