HTML

MinDig TV

MinDig TV a Facebookon


Mennyit tévéztünk 2013-ban?

2014.02.20. 15:36 MinDigTV


Vajon nőtt a tévézéssel eltöltött idő tavaly 2012-höz képest? A Nielsen Közönségmérésből kiderül.

A teljes népesség ugyannyi időt töltött a tévékészülékek előtt, mint egy évvel korábban, 2012-ben. A 18 és 49 közötti korosztály napi 241 percet, az 50 felettiek napi 370 percet töltöttek tévénézéssel.

Hogy mely csatornatípusok népszerűsége nőtt tavaly? Az év győztesei az általános szórakoztató, film, és közszolgálati csatornák. Az RTL Klub és TV2 közönségaránya 2013-ra csökkent. Ahogy az korábban az NMHH gyorsjelentéseiből is kiderült, a digitális platform közönsége nőtt tavaly, míg az analóg kábelé csökkent.

Az egy főre jutó reklámnézési idő a teljes tévézési idő 8%-a volt. Egy-két érdekes adat: naponta 7,1 millió ember nézett TV-t, ebből 6,7 millió látott reklámot. A napi tévézési idő 286 perc átlagosan, ebből 23 perc reklámnézéssel megy el. Egy néző átlagosan 78 darab reklámot látott tavaly naponta.

Forrás: Nielsen Közönségmérés – TV Piaci körkép 2013 (sat.hu)


tv műsor
MinDig TV műsorújság>>>

MinDigTV.lap

Szólj hozzá!

Címkék: reklám nézettség Nielsen Közönségmérés tévézési idő

A bejegyzés trackback címe:

https://mindig-tv.blog.hu/api/trackback/id/tr865824279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása