Múlt héten reggelenként az M2 volt a legnézettebb gyerekcsatorna a 4-12 évesek körében. Vasárnap az egész napi nézettséget tekintve - ugyanebben a korosztályban - az országos kereskedelmi adókat is megelőzte.
Tavaly decemberi indulása óta heti viszonylatban is a múlt hét hozta az eddigi legnagyobb sikert a gyerekcsatornának – írja közleményében a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) a Nielsen Közönségmérés adataira hivatkozva.
"A 4-12 évesek körében elért 13,4 százalékos heti közönségarányával a teljes hetet is megnyerte saját célcsoportjában, a gyerekek tévénézése szempontjából kiemelt, reggel 6 és 10 óra közti idősávban pedig a legnézettebb gyerekcsatorna lett a 4-12 évesek körében" – idézi az MTI az MTVA közleményét. A héten a Mézga Aladár különös kalandjai, a Segítség kacsaszárnyakon és a Maja, a méhecske című műsorok vonzották a legtöbb ifjú nézőt a képernyő elé.
Vasárnap pedig indulása óta a második legjobb eredményét érte el a gyerekcsatorna: a 6 és 20 óra közötti idősávban 15,9 százalékos közönségarányt ért el a 4-12 évesek körében, amellyel nemcsak a többi gyerekcsatornát, hanem az országos kereskedelmi adókat is megelőzte. A csatornán vasárnap délelőtt a Grimm legszebb meséi című műsor volt a legsikeresebb 5,4 százalékos közönségaránnyal. A nap folyamán műsorra került a Médiatanács pályázatán első helyet elérő Hófehérke-adaptáció és a Kincskereső kisködmön befejező epizódja is.
(mmonline)