Már 350 ezer háztartásban tévéznek a földfelszíni digitális szolgáltatás révén. A MinDig TV Extra előfizetőinek a száma pedig megközelítette a 83 ezret.
A hazai fizetős televíziós szolgáltatást nyújtó társaságok közül - a piaci konszolidáció figyelembe vétele nélkül - az Antenna Hungária érte el a legnagyobb bővülést a fizetős televíziós piac teljes éves becsült növekedését illetően.
A társaság közleménye szerint a MinDig TV Extra szolgáltatás előfizetőszáma több mint 34 ezerrel bővülve 2012 végére megközelítette a 83 ezret.
A fizetős digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás egymagában nagyobb előfizetőszám növekedést tudott mutatni, mint a fizetős televíziós piac Antenna Hungárián kívüli része.
Jó ütemben halad a földfelszíni televíziós platformon a digitális átállás is. A 7
ingyenes digitális tévécsatornát kínáló MinDig TV szolgáltatást használó háztartások száma az Ipsos felmérése szerint közel 134 ezer háztartással bővülve elérte a 350 ezret.
A reklámkampányok hatására a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatások ismertsége tovább emelkedett, a hazai háztartások 92 százalékában már hallottak a MinDig TV-ről, míg a MinDig TV Extra szolgáltatásról a háztartások már 76 százaléka rendelkezik ismeretekkel az Ipsos DVB-T platform monitoring kutatása alapján. Az ingyenes digitális kínálatot és a MinDig TV Extra Alapcsomagját immáron a lakosság 98 százaléka el tudja érni egy szoba- vagy tetőantenna segítségével. A digitális földfelszíni adások 65 telephelyről foghatók.
(mmonline)