Az olimpiával párhuzamosan teljesen új arculattal állnak elő az MTVA-hoz tartozó médiumok.
A képen az M1 új logója látható.
A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) vezérigazgatójának, Böröcz Istvánnak az elmondása szerint az arculatváltás egyben a közmédia közösségi médiává válásának első állomása. A közmédia feje emlékeztetett arra, hogy az öt nagy szervezet, vagyis az MTVA, a Magyar Távirati Iroda, a Magyar Televízió, a Duna TV és a Magyar Rádió integrálásával Magyarország legnagyobb médiaportfoliója jött létre.
A Vida Zoltán vezette csapat által tervezett egységes arculat alapmotívumait a tűz, a víz, a levegő és a föld jelképrendszere adja, mindegyik alapja a kör. „Amikor új szimbólumrendszerünket, képi elrendezésünket, zenénket és közösségi rendszerünket megalkottuk, akkor úgy kerestük az újat, a holnap megoldásait, hogy közben soha sem feledkeztünk meg arról, mi gyökerezik a kultúránkban” - hangsúlyozta Böröcz.