Az Eurovíziós Dalfesztivál második magyar elődöntőjét csaknem egymillióan nézték végig, lényegesen többen, mint a két nagy kereskedelmi csatorna műsorait
Rekordszámú néző választotta szombat este az m1 közszolgálati csatornát; a magyar eurovíziós dalválogatót csaknem egymillióan nézték végig, lényegesen többen, mint a két nagy kereskedelmi csatorna műsorait - közölte Cserháti Ágnes, az MTVA sajtószóvivője hétfőn az MTI-vel.
A közlemény szerint szombat este 968 ezren nézték A Dal című kétórás élő showműsor második elődöntőjét, ezzel az m1 megelőzte mindkét nagy kereskedelmi csatornát a nézettségi táblázatban.
Az eurovíziós dalválogató a fiatalok körében is sikeres volt, ebben a célcsoportban majdnem 13 százalékos közönségarányt ért el a m1 - írja Cserháti Ágnes. Az MTVA szóvivője emlékeztet arra, hogy az eurovíziós dalválogató műsor első elődöntőjére is nagyon sokan, 822 ezren voltak kíváncsiak.
Cserháti Ágnes szerint a nézők választása bebizonyította, hogy az igényes szórakoztató műsorokra a közszolgálati csatornákon is szükség van. A közmédia büszke arra, hogy a műsorral a már országszerte ismert és népszerű énekesek és formációk mellett tehetséges fiataloknak is lehetőséget nyújt arra, hogy a legjobb dal előadójaként Európa-szerte is ismertté válhasson - áll a közleményben.
A műsor február 11-i döntőjében dől majd el, hogy az elődöntőkből továbbjutott nyolc legjobb dalból melyik képviselheti majd Magyarországot a májusi Eurovíziós Dalfesztiválon, az azerbajdzsáni Bakuban.
A szóvivő közleménye szerint a nyolc dalra ezúttal már a műsor elejétől lehet szavazni, és a nézők által legjobbnak ítélt négy produkcióból a zsűritagok nevezik meg a győztest, ám ha ők nem értenének egyet, akkor a nézők SMS-ei döntenek.
Forrás: premier.mtv.hu