A 18-59-es célcsoportban 26,2 százalékos részesedést ért el vasárnap este a TV2-n a Sztárban sztár második évada. A produkció piacvezető volt saját műsorsávjában minden fontos célcsoportban, és a csatorna legnézettebb műsora lett a 36. héten.
Villámrajtot vett a TV2 élő showműsora, amelyben magyar sztárok legendás hazai vagy külföldi előadók bőrébe bújnak. A Sztárban sztár vasárnap este 26,2%-os közönségarányt ért el a 18-59-es célcsoportban, ezzel piacvezető volt a műsor adásideje alatt.
A Sztárban sztár több mint 3 millió nézőt ültetett a képernyők elé, kiemelkedő nézettségének köszönhetően a 36. hét legnézettebb műsora volt a TV2-n. A tavalyi évad első adásához képest a tegnapi adásba 600 000-rel többen néztek bele a 18-59 éves célcsoportban.
(mmonline)