Egy új felmérés rávilágított, hogy a fejlődő piacokon sokkal többen tervezik internetkapcsolatos TV megvásárlását, mint a fejlett országokban.
Mikor a jövőbeli vásárlási terveikről kérdezték őket, a brazilok, kínaiak és más fejlődő országok lakóinak 71%-a azt nyilatkozta, hogy okostévé megvételét tervezi a következő 12 hónapban. Ez az arány mindössze 37% a francia, angol és más fejlett országok lakosai körében.
„A legfontosabb tulajdonságokat az okostévék vásárlói számára az internetes tartalom böngészése, a szörfölés, és a videó letöltési szolgáltatások jelentik, amelyeken keresztül szórakoztató tartalmakhoz, hírekhez jutnak, és más olyan online tartalomhoz, mint a pl. a vásárlás.” – véli Riddhi Patel, a felmérést végző NPD DisplaySearch kutatási igazgatója. A „Dual-play 3D-s játékok (egyszerre két játékos nézhet különböző tartalmat a képernyőn – szerk.) és az információk felhőben történő tárolása kevésbé fontos szempontok a vásárlók számára.”
A fejlett országok lakói részéről tapasztalható csökkenő vágy valószínűsíthetően annak köszönhető, hogy már most modernebb készülékekkel rendelkeznek a fejlődő piacok lakosainál, arról nem is beszélve, hogy többen (25%) el is mondták, hogy számos más olyan elektronikai eszközzel rendelkeznek, amellyel elérik a tartalmakat, amiket szeretnének.
(sat.hu)