Már az első adással óriási sikert aratott a Voice! A TV2 legújabb énekes tehetségkutatója megnyerve műsorsávját, a kereskedelmileg fontos célcsoportban 33,8%-os átlagos közönségarányt ért el. Az adás alatt mind több és több néző csatlakozott a műsorhoz: a Voice harmadik szegmense már 41,6%-os piaci részesedést hozott a TV2-nek.
Hatalmas várakozás övezte a TV2 múlt pénteken indult vadonatúj énekes tehetségkutató műsorát, a Voice-t. Az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és a világ számos más országában óriási nézettséggel és népszerűséggel futott tehetségkutató péntek este 20.30-kor debütált itthon, a TV2-n. A műsor már az első adással egyértelmű siker lett: nemcsak a televízióban nézték milliónyian az első adást, de a facebookon és twitteren is rengetegen kísérték figyelemmel a műsor közben felkerülő kiegészítő anyagokat, a szereplőkről szóló információkat és videókat.
A kereskedelmi szempontból kiemelten fontosnak számító 18-49 éves korosztály körében jócskán csatornaátlag felett teljesített a tehetségkutató első adása: az átlagos közönségarány 33,8% lett. Az adásba ráadásul egyre többen és többen csatlakoztak be: az első szegmens 30,1%-os, a második 35%-os, míg a harmadik 41,6%-os piaci részesedést ért el.
A Voice saját sávjában a konkurens kereskedelmi csatorna három műsorát is maga mögé utasította: magasan verte a Fókuszt, a Barátok Köztet és a CSI vele egy időben futó részét is. Ezzel a sikerrel a péntek estét, valamint a teljes napot is a TV2 nyerte. A múlt heti nézettségi toplistán szintén előkelő helyet szerzett a tehetségkutató: a 18-49 évesek körében a hét második legnépszerűbb műsora lett a TV2 vadonatúj énekes műsorának első adása.
De nem csupán a nézők, hanem a kritikusok körében is kiemelkedő népszerűségnek örvendett a Voice. Az első adást követő elemzések mind-mind elismerően nyilatkoztak az énekes tehetségkutatóról.
(voice.hu)