Óriási siker volt a május 1-jei program a helyszínen és az m1, valamint az MR1-Kossuth rádió műsorán
A teljes lakosság közel egynegyede, azaz több mint 2,1 millió néző kapcsolódott be legalább egy percre délután kettő és este fél nyolc között az m1 műsorába.
A Vodafone Belvárosi Nagydíjat, majd az Erzsébet téri színpadon rendezett Koncertmajálist, a Dal előadóival sugározta élőben az m1 és a Kossuth rádió. A Forma-1-es sztárpilóta, Jenson Button száguldásához kapcsolódó közel háromórás helyszíni összeállításba 1,3 millióan néztek bele az m1-en. A Koncertmajálisra szintén 1,3 millió néző kapcsolt oda, sokan közülük már a délutáni közvetítést is figyelemmel követték. Mindkét műsor népszerű volt a fiatalok körében is: vasárnap délután kettő és este fél nyolc között 10,2%-os közönségarányt ért el az m1 a 18-49 évesek körében, ami duplája az általában szokásos részaránynak. A két eseményre összesen több mint 800 ezer fiatal felnőtt (18-49 éves) kapcsolt oda.
A nagy meleg és a négynapos ünnep ellenére számtalan érdeklődőt vonzott a közszolgálati média két színpada Budapest belvárosába. A nap szenzációját, a Vodafone Belvárosi Nagydíjat, amelynek médiatámogató partnere a közmédia volt, 38 különféle típusú kamerának, 10 műsorvezetőnek, 10 szerkesztőnek, 35 alkotói stábtagnak és segítőiknek köszönhetően láthattuk az m1-en és hallhattuk az MR1-Kossuth rádióban. Az AGB Nielsen adatai szerint a délutáni közvetítést átlagosan 323 ezren nézték végig, a tévéképernyők előtt ülők 12,8%-a. A legnézettebb percekben a nézőszám meghaladta a 450 ezer főt. A Dal szereplőit felvonultató két és fél órás Koncertmajális átlagos nézettsége 226 ezer fő volt, ez a teljes népesség körében 7,4%-os közönségarány. A Kossuth rádióban a négynapos pihenésről hazautazók a Közelről című műsorban élő riportokkal és beszámolókkal kísérhették figyelemmel a közmédia majálisának programjait a nemrég átadott Thália Látványstúdióból.
(Forrás: AGB Nielsen)