A médiafogyasztók mindössze 19 százaléka tekinti vonzónak a 3D-t – derült ki egy brit felmérésből. A válaszolók inkább a lekérhető szolgáltatásokat és az on-demandet pártolták.
A Freeview kutatásában kétezer tévénézőnek kellett kiválasztania egy nyolcas listából azokat a viszonylag újnak számító megoldásokat, amelyek nekik a legjobban tetszenek. A válaszolók csaknem kétharmada döntött a lekérhető szolgáltatás, és 59 százaléka az on-demand mellett, de a műsorok előre- és visszatekerését lehetővé tevő elektronikus programújságot is a megkérdezettek több mint fele választotta.
A különböző elektronikai eszközök szinkronizálhatósága, összeköthetősége 46, a távoli felvételi lehetőség 25 százalék számára volt vonzó. A térhatás 19 százalékot ért el, és csak a mobiltelevíziózást, illetve a műsorokhoz kiegészítő tartalmat, funkciókat kínáló appokat előzte meg – írta a media.mandiner.hu.
(mmonline)