HTML

MinDig TV

MinDig TV a Facebookon


4ütem

2013.06.25. 09:19 MinDigTV


13:10 | RTL Klub

4ütem -az RTL Klub új autósmagazinja, amely hétről hétre beszámol az autósvilág újdonságairól, új modelljeiről, technikai fejlődéséről.


4ütem - nem csak azoknak, akik benzingőzben vagy a szerelőaknában nőttek fel, hanem azoknak is, akiknek fontos és mindennapi eszközként szolgál a négy kerék.
A magazin sportrovatában Czollner Gyula friss hírekkel jelentkezik a hazai és külföldi autós sportesemények világából, a szervizrovatában pedig az autók megfelelő karbantartásához kapunk szakértői tanácsokat.
Hogy mindenki könnyen kiigazodjon az autók világában - 4ütem - minden héten az RTL Klub műsorán.

A 4ütem műsorvezetője: Nagy Sándor a nézők szemével teszteli a járműveket, míg az autósmagazin szakértője: Borsi Gergő.


tv műsor
MinDig TV műsorújság>>>

MinDigTV.lap

Szólj hozzá!

Címkék: magazin sportrovat RTL Klub 4ütem autósmagazin

A bejegyzés trackback címe:

https://mindig-tv.blog.hu/api/trackback/id/tr665376975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása