HTML

MinDig TV

MinDig TV a Facebookon


Rekordokat hozott A Dal

2015.03.03. 08:55 MinDigTV


Több csúcsot is megdöntött idén a közmédia Eurovíziós dalválasztó show-ja, melyet Csemer Boglárka Boggie Wars For Nothing című művével nyert meg.

Csemer Boglárka

A közmédia internetes portfolióját januárban 1,2 millió egyedi látogató kereste fel, amire legutóbb tavaly júliusban, a labdarúgó világbajnokság idején volt példa. Emellett a napi átlagos látogatottsága is jelentősen megnövekedett az MTVA site-jainak, köszönhetően A Dal 2015-öt meghatározó New Média jelenlétének, valamint a Híradó.hu erősödésének.

A Medián Webaudit adatai alapján 2015 első hónapjában 1 millió 200 ezren keresték fel az MTVA weboldalait, ez 18 százalékkal jobb az előző havi adatnál. Ezen belül a Híradó.hu 828 ezer egyedi felhasználót ért el, ami 14 százalékkal magasabb érték a decemberi látogatószámnál. A Dal 2015 oldala 133 ezer látogatót regisztrált.

A napi átlagos látogatószám január hónapban 150 ezer volt, ami 25 százalékkal jobb a 2014-es esztendő utolsó havi adatánál. 2015 februárjában pedig újabb 12 százalékot javítva, már átlagosan 168 ezren keresték fel egy-egy napon a közmédia internetes portfolióját.

A 2015-ös Eurovíziós dalválasztó sorozatot hat szombat estén keresztül sugározta élőben az M1 és a Duna World. A Nielsen Közönségmérés adatai szerint a két csatornán párhuzamosan jelentkező műsorba adásonként átlagosan több mint 1,8 millióan néztek bele hosszabb rövidebb időre, a hat adás átlagos nézettsége pedig a két csatornán együtt 745 ezer fő volt (M1: 633 ezer fő, Duna World: 112 ezer fő). A Dal 2015-ös szériájának legnézettebb adása az első elődöntő volt, összesen 849 ezer fővel, míg a döntő a második lett 772 ezer fős átlagnézettséggel.

A műsor-sorozat átlagos közönségaránya a teljes népesség körében 17,1% volt (M1: 14,5%, Duna World: 2,6%), de a 18-49 évesek körében is 11,3%-ot ért el.

A Dal 2015 adásai a saját idősávjuk legnézettebb programjai voltak: a hatból 5 alkalommal a legmagasabb közönségarányt érték el, a második középdöntő pedig holtversenyben végzett az RTL Klub vele szemben sugárzott műsoraival.

A vetélkedősorozat hat élő adásának valamelyikébe a két csatornán összesen 4 millió 220 ezren néztek bele, ami a teljes népesség 46,8 százaléka.

Forrás: Nielsen Közönségmérés (mediaklikk.hu)
Megjegyzés: A műsor adatait minden esetben az M1 és a Duna World összevont értékei alapján közöljük, mivel a két csatorna párhuzamosan sugározta a programot.


tv műsor
MinDig TV műsorújság>>>

MinDigTV.lap

Szólj hozzá!

Címkék: nézettség A Dal Csemer Boglárka Nielsen Közönségmérés

A bejegyzés trackback címe:

https://mindig-tv.blog.hu/api/trackback/id/tr97236307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása